Το νεκρό δημοψήφισμα

Σε μια άλλη διάσταση, στη διάσταση των νεκρών πραγμάτων και ψυχών συνάντησα ένα μικρο δημοψήφισμα.

-Τι κάνεις μόνο σου, τι σου συμβαίνει και κλαις? το ρώτησα.

-Δεν κλαίω για μένα φίλε λωτοφαγε,κλαίω για σένα και τη χώρα σου.

-Μα γιατί? το ρώτησα, η χώρα μου σώθηκε από τα παιδιά της Δημοκρατίας, από τα παιδιά που κάνουν βήματα μόνο εμπρός.


-Όταν το μονοπάτι που σου ορίζουν για δρόμο έχει κατεύθυνση προς τα κάτω, τι αξία έχουν τα βήματα εμπρός?

-Ήθελα να εκφραστείς μέσα από εμένα, ήθελα να σου δώσω την ευκαιρία να σκεφτείς...μη σταματήσεις ποτέ να σκέφτεσαι.

-Πως βρέθηκες εδώ μικρο δημοψήφισμα? η θέση σου είναι ανάμεσα στις σκέψεις μας και την Ελευθερία.

-Όταν μετατρέψεις τον σκοτεινό εφιάλτη του μυαλού σου σε ένα όμορφο όνειρο, τότε θα ξυπνήσεις έτοιμος να με αναστήσεις.

-Μπορεί να είμαι το τέλος του άρρωστου κόσμου σου
 Μπορεί να είμαι ο πάτος του πιάτου που σου σερβίρουν ξανά και ξανά 
 Μπορεί να είμαι η άχαρη ψυχή που περίμενες να δεις σε όλη σου τη ζωή
 Μα! Ποτέ δεν θα γίνω τα τριάντα αργύρια που πρόδωσαν τον χριστό σου
 Γι'αυτό φίλα με, φίλησε με, αγάπησε με και εγώ θα γίνω η βαθύτερη πληγή στο σώμα σου που θα μετράει τις σταγόνες του αίματος σου.
                                                      -------------------- ΥΓ1. Ακόμα περιμένουμε μια ουσιαστική απάντηση από τον κ. Γιουνκερ στην ερώτηση του κ. Τσιπρα! Η απάντηση του στυλ, ο κ. Τσιπρας είναι επικίνδυνος για την Ευρωπαϊκή Ένωση μόνο φόβο και έλλειψη επιχειρημάτων υποδηλώνει.

ΥΓ2. Ο υπεύθυνος του γραφείου τύπου του πρωθυπουργού, πιστεύει ακόμα ότι ο κόσμος που ψάχνει στους κάδους απορριμμάτων για να φάει, αλλά και όλοι οι απελπισμένοι αυτόχειρες είναι παράπλευρες απώλειες? Γιατί έτσι τους είχε χαρακτηρίσει στο πρόσφατο παρελθόν!

                                                     -Προχειρογραφος-

Σχόλια