ΔΕΗ μια ιστορία αγάπης...

Ένα από τα μεγαλύτερα έξοδα στον προϋπολογισμό κάθε οικογένειας είναι η ΔΕΗ με τους πανέμορφους λογαριασμούς της!

Η καλή μας η ΔΕΗ δεν παραλείπει κάθε δίμηνο να μας στέλνει τη λυπητερή, μαζί με χαράτσια , εισφορές υπέρ ΝΕΡΙΤ και ας μην την βλέπουμε ποτέ και διάφορες άλλες εισφορές υπέρ τρίτων. Πρέπει να συνεισφέρουμε και εμείς στη μαζική προπαγάνδα...συγχωρέστε με στη μαζική ενημέρωση ήθελα να πω....! Ακόμα και όταν είχαν κλείσει την παλιά καλή ΕΡΤ, πληρώναμε για τη δημόσια τηλεόραση χωρίς καν να υπάρχει....


Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο για την ΕΡΤ και τις περίεργες χρεώσεις στο τιμολόγιο της ΔΕΗ. Το θέμα μας σήμερα είναι μια περίεργη ιστορία, είμαι σίγουρος ότι δεν είναι η μοναδική....

Πως θα σας φαινόταν αν εν μέσω κρίσης άλλα έγραφε το ρολόι σας της ΔΕΗ και άλλα ο λογαριασμός που σας έστελνε; Ποιο συγκεκριμένα:
κλικ για μεγέθυνση


Η προηγούμενη μέτρηση ήταν :27621 kw.

Τελευταία μέτρηση : 30331 kw. Όλα καλά μέχρι εδώ, έτσι πίστευα και εγώ, ώσπου αποφάσισα να ελέγξω τον μετρητή της ΔΕΗ, γιατί η χρέωση μου φάνηκε κάπως υψηλή για την εποχή....
κλικ για μεγέθυνση 

Ο μετρητής έγραφε 30043 στις 17-06-14, η ποιο πάνω φωτογραφία πάρθηκε στις 18-06-14 (συγχωρέστε με για την κακή ποιότητα της φωτογραφίας,είναι ότι καλύτερο μπόρεσα να κάνω) και αναγράφει όπως βλέπετε 30068. Δηλαδή μιλάμε για μια διαφορά 300 περίπου kw. Η μέτρηση πάρθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία του λογαριασμού στις 02-06-14, 15 ημέρες πριν λάβω τον λογαριασμό οπότε δεν μιλάμε για διαφορά 300 kw αλλά για 500 και πλέων kw...! Το σύνολο της κατανάλωσης δεν το αναφέρω γιατί δεν παίζει κανένα ρόλο, οι παραπάνω κιλοβατώρες δεν επηρεάζουν την κλίμακα του τιμολογίου(εκτός εάν οι παραπάνω κιλοβατώρες υπερβαίνουν τις 700) με το οποίο χρεώνομαι, αλλά το σύνολο του ποσού.

Αρχικά υπέθεσα ότι πρόκειται για ένα "απλό" λάθος. Συζητώντας όμως με φίλους και γνωστούς ανακάλυψα ότι παρόμοια λάθη γίνονται συχνά σε πολλούς συμπολίτες μας, επίσης θυμήθηκα την τελευταία φορά που βρέθηκα στη ΔΕΗ , στην ουρά για να πληρώσω το λογαριασμό μου μια ηλικιωμένη κυρία που μου παραπονέθηκε ότι την είχαν χρεώσει 2500 kw χωρίς να τα έχει καταναλώσει....Έτσι πήρα την απόφαση να παραπονεθώ γραπτός μέσω της ψηφιακής φόρμας που διαθέτει προς το κοινό η ΔΕΔΔΗΕ. Έγραψα ένα σύντομο κειμενάκι με τις παραπάνω πληροφορίες, αν θυμάμαι καλά στις 19-06-14, έχουν περάσει 6 ημέρες και δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα..! Αμφιβάλω αν θα λάβω....

Όταν η συχνότητα ενός λάθους αυξάνεται, τότε δεν πρόκειται για λάθος αλλά για μια παγιωμένη τακτική...με απώτερους σκοπούς....
Οι υπεύθυνοι της ΔΕΗ ή ΔΕΔΔΗΔΕ ,καλά θα κάνουν εκτός από το να μαγειρεύουν και να τεμαχίζουν την δημόσια εταιρία για το ξεπούλημα που έρχεται, να προσέξουν και τον πολίτη ο οποίος στο κάτω κάτω είναι και ο αιμοδότης πελάτης της, και μάλιστα άνευ ανταγωνισμού.....


                                                             -Ο Προχειρογράφος-


Σχόλια